Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Sep 2024 10:21:41 +0300

Tere!

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/07153 
aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Rääsa küla, 13129 Savala-Arvila 
tee// Kaalu// Koolme// Kuldnoka// Kärbo tee// Kärsa// Lubjaahju// Männiku// 
Nauri// Noormetsa// Paekünka tee// Paemurru// Rääsa-Ojamaa tee// Silo// 
Soosaare// Uustalu// Vilu, Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Rääsa küla, 
Kaalu (Ühisveevärgitorustik, Pumplahoone) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame EhS § 42 lg 7 p 1, TuOS § 5 lg 1 alusel 
ehitusloa eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27095824>  (menetlus nr: 
435264), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister